#PHOTOGRAPHER : PRE-CONVO

Ini merupakan hasil gambar daripada pre-convo aku dan teman-teman aku. Kami tidak mengupah fotografer luar sebaliknya menggunakan bantuan seorang kawan yang lain dan juga tripod. Kebanyakan sudut dan kreativiti gambar itu difikirkan sendiri oleh aku dan kawan aku.

Bantuan kawan untuk snapkan

























Bantuan Tripod














6 comments:

  1. lawa gambar preconvo u olls. nampak kreatif..


    Jemput baca rawatan untuk cyst terutama buat ibu hamil yang mempunyai cyst

    ReplyDelete
  2. Yang 3 segi tinggi warna kuning tu kat UNITEN lah eh? Cantik! Hii.

    Bestnya ada gambar pre-convo. Siqah masa zaman dulu takde pun pre-convo. Gambar convo pun kurang. RUgi pulak rasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haah, kat uniten putrajaya. ni pun nasib baik sempat, kalau tak x dapat jugak buat pre-convo :)

      Delete
  3. Seronok tengok orang bergambar untuk convo ni... Maksud kat situ penghabisan setelah berhempas pulas blaja... Tahniah...

    Jemput jalan ke blog saya...

    https://sihatbertenagabyfarhah.wordpress.com/2017/08/25/pemakanan-untuk-penghidap-cyst-yang-sedang-hamil/

    ReplyDelete

INSTAGRAM FEED